close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    تجارت آنلاین / تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ

    بازدید : 364
    يکشنبه 7 شهريور 1400 زمان : 15:53

    بازدید : 488
    شنبه 13 دی 1399 زمان : 19:25

    طراحی سایت مهدکودک و لزوم ایجاد آن!

    طراحی سایت مهدکودک برای کمک به والدین جهت تصمیم گیری بهتر از پروژه های مهم طراحی سایت به شمار می رود تا بتوانند برای آموزش کودکان خود از آن استفاده کنند. همانطور که می دانید مهد کودک پس از خانواده، دومین محیط تأثیرگذار در رشد اجتماعی، عاطفی، منطقی و ترتیب و شخصیت آنهاست به همین دلیل والدین حاضر نمی شوند که به همین راحتی کودک خود را به هر مهد کودکی بفرستند.
    از طرفی نیز والدین به دلیل شرایط کاری و مشغله های فراوان فرصت اینکه تک تک مهدکودک های منطقه خود را ببینند و با یکدیگر مقایسه کنند و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب نمایند به هیچ وجه نداشته و بهترین گزینه استفاده از اینترنت و استفاده از وب سایت این مجموعه هاست تا فاکتورهای مختلف آنها را با یکدیگر مقایسه کنند به همین دلیل طراحی سایت مهد کودک هم برای والدین به جهت نتیجه گیری سریعتر و هم برای مدیران مهد کودک ها به جهت کاهش هزینه های تبلیغات یک امر الزامی محسوب می شود.
    از طرفی طراحی سایت مهد کودک فقط در مرحله جستجوی والدین برای پیدا کردن بهترین مرکز کاربردی نیست بلکه برای پس از آن نیز فواید زیادی دارد که لزوم راه اندازی سایت مهد کودک را بیش از پیش نمایان می سازد. به عنوان مثال به همان دلیلی که والدین به خاطر مشغله های کاری فرصت مراجعه حضوری برای انتخاب بهترین مرکز مهد کودک را ندارند و باید از فضای اینترنت استفاده کنند، به همین دلیل هم فرصت پیگیری کارها و فعالیت های کودک و صحبت با مربیان مهد را ندارند و لذا با ساخت سایت مهد کودک این پل ارتباطی به بهترین نحو به شکل دائمی ایجاد می گردد.
    از طرفی هم گفتیم با ایجاد سایت مهد کودک نه تنها والدین بلکه مدیران مهد کودک نیز نفع می برند که مهمترین آن کاهش شدید هزینه های تبلیغات به شکل پوستر، بنر و تراکت و غیره و تغییر آن به تبلیغ در سطح اینترنت با اثربخشی بیشتر و هزینه های به مراتب کمتر و دسترسی به جامعه مخاطبین بسیار گسترده تر می باشد.
    اکنون با این طرز تفکر و دیدگاهی که در رابطه با طراحی سایت کودک شکل گرفته می توانیم به باقی موارد بسیار مهم پیرامون راه اندازی سایت کودک بپردازیم.

    طراحی سایت فروشگاهی طراحی وب سایت شرکتی

    ویژگی های طراحی سایت مهدکودک

    ویژگی های طراحی سایت مهدکودک

    هنگام ساخت سایت مهدکودک باید توجه داشت که هدف نباید صرفا راه اندازی یک وب سایت باشد بلکه باید طراحی و راه اندازی طبق اصول استاندارد و دستورالعمل های سئو بوده و به آن به عنوان یک منبع درآمد و شیوه خدمات رسانی عالی و 24 ساعته نگاه کرد لذا باید کاملا بی نقص باشد و همیشه در سطح بالا که رضایت والدین را جلب کند نگه داشته شود.
    برای داشتن چنین وب سایتی باید از شرکت طرف قرارداد خود بخواهید موقع طراحی سایت مهدکودک ویژگی های زیر را حتما مدنظر داشته باشد:

    • باید تمام تلاش خود را بکار بگیرید که طراحی وب سایت مهد کودک، جذاب، مناسب برای کودکان و بسیار مناسب برای والدینی باشد که چندان با وب سایت ها آشنایی ندارند
    • گالری تصاویر باید بسیار زیبا و جذاب باشد که وقتی کودکان به آن نگاه می کنند به وجد بیایند
    • مهد کودک هایی که شهرت بسیار زیادی دارند باید قابلیت چند زبانه مانند زبانهای انگلیسی و عربی…. هم داشته باشند
    • از ویژگی های طراحی سایت مهدکودک وجود انیمیشن در بخش های وب سایت است
    • فونت وب سایت باید حالت فانتزی و صمیمی داشته باشد
    • موبایل ریسپانسیو بودن ویژگی است که باید حتما بعد از راه اندازی سایت مهد کودک چک کنید تا از عملکرد صحیح آن مطمئن شوید
    • امنیت بالا از ویژگی های شاخص آن باید باشد
    • صفحه تماس با ما و درباره ما از ویژگی های وب سایت مهد کودک مانند هر نوع وب سایت دیگری است تا والدین مکان دقیق مؤسسه و راه های ارتباطی مختلف را ببینند و از طریق صفحه درباره ما بفهمند هدف اصلی شما چیست
    • بخش اخبار و اطلاعیه ها نیز از ویژگی های بسیار مهم در طراحی سایت مهد کودک است تا والدین به راحتی در جریان آخرین اخبار و جزئیات مثل تاریخ جلسات، برنامه ها، اردو و غیره قرار بگیرند. البته برای اردوها و مسابقات می توان بخش جداگانه ای را در منوهای سایت به آن اختصاص داد
    • ویدیوی با کیفیت از پرسنل و یا انیمیشن و حتی ترکیبی از این دو باید در وب سایت های مهد کودک قرار بگیرند
    • برای مدیران مهد کار با آن راحت باشد و به سادگی بتوانند مطالب جدید پست کنند و در صورت نیاز آن را آپدیت نمایند و به طور کلی مدیریت وب سایت خیلی ساده باشد.

    مزیت های طراحی سایت مهدکودک

    مزیت های طراحی سایت مهدکودک

    مزایای طراحی سایت مهدکودک را تا حدی در بخش ابتدایی توضیحات متوجه شدید اما شاید هنوز کاملا قانع نشده باشید چرا که بسیاری از مدیران مهد کودک ها به ما می گویند در حال حاضر درآمد خوبی دارند و از ما می خواهند که دلایل بیشتر را بیان کنیم و لازمه ساخت سایت مهد کودک را دقیقتر توضیح دهیم. برای کمک به شما عزیزان در این قسمت مزایای طراحی وب سایت برای مهد کودک ها را بیان می کنیم که تا چه حد می تواند در افزایش چند برابری درآمد شما اثرگذار باشد:

    • به کمک وب سایت می توانید بدون صرف هزینه برای بروشور از طریق گالری تصاویر به خوبی بخش های مهد کودک خود را نشان داده و امکانات و تجهیزات خود را در معرض نمایش و دید والدین قرار داده، ویژگی های متمایز کننده خود را به رخ بکشید.
    • بدون انجام تبلیغات در سطح شهر و محله و نصب پوستر و بیلبورد می توانید از طریق طراحی سایت مهدکودک و بخشی برای کادر آموزشی و پرسنل در منوهای سایت، مدارک و سابقه کاری و حرفه ای بودن آنها را به معرض نمایش بگذارید.
    • به کمک بخش اخبار مهد کودک و بخشی به نام رویدادها برای ارسال مطالبی در حوزه اردوها، جشن ها و غیره نیاز به تماس برقرار کردن با خانواده ها نیست که هم وقت زیادی می گیرند و هم هزینه زیادی روی دست مهد کودک ها می گذارند.
    • از طریق طراحی سایت مهد کودک حتی می توانید درخواست های خود برای استخدام نیروی کار را هم درج کنید و کلیه کارها را تا مرحله مصاحبه مثل دریافت مدارک از متقاضیان و بررسی آنها را به شکل آنلاین انجام دهید که کمترین فایده آن سرعت پیشروی بسیار زیاد کارها و صرفه جویی بزرگ در زمان است.
    • با رعایت اصول سئو می توانید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و تعداد خانواده هایی که علاقه مند به همکاری با شما هستند را به شدت افزایش دهید.
    • خدمات دهی و پاسخگویی به سؤالات والدین به شکل 24 ساعته و حتی در روزهای تعطیل وجود خواهد داشت و رضایت آنها را از کادر مدرسه به شدت افزایش خواهد داد.

    لذا شما مدیران عزیز و گرامی مهد کودک تنها با پرداخت مبلغی ناچیز برای طراحی سایت مهد کودک و دریافت این همه مزایا و ویژگی های بی نظیر، می توانید به سرعت درآمد خود را افزایش داده و اعتبار مجموعه را بیشتر کنید.

    هزینه طراحی سایت طراحی سایت وردپرس طراحی پورتال

    امکانات طراحی سایت مهد کودک

    امکانات طراحی سایت مهد کودک

    مشابه هر نوع طراحی سایت دیگری، در طراحی وب سایت مهد کودک نیز امکانات و قابلیت های آن نقش عمده ای در میزان رضایت کاربران خواهد داشت که در اینجا کاربران همان والدین هستند. در طراحی سایت مهد کودک ها، هر کدام براساس فاکتورهای مختلف نیاز به امکانات بیشتر یا حتی امکانات و قابلیت های خاصی پیدا می کنند اما همه آنها باید مواردی که نام خواهیم برد را داشته باشند تا به مرور زمان از طریق بازخوردهایی که دریافت می کنند، وب سایت خود را ارتقاء دهند:

    • امکان استفاده از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان برای ارسال خبرنامه و اخبار مهم از طریق ایمیل و پیامک
    • امکان مشاهده کادر آموزشی و پرسنل به همراه سوابق کاری، دستاوردها و افتخارات و مدارک تحصیلی در بخشی جداگانه هنگام طراحی سایت مهد کودک
    • صفحه درباره ما برای معرفی مجموعه و اهداف و چشم اندازها
    • قرار دادن بخشی برای پرداخت آنلاین شهریه ها و ثبت نام موقع طراحی سایت مهدکودک که عملا بدون این قابلیت کل پروژه زیر سؤال می رود
    • بخشی برای قرارگیری گالری تصاویر تا به بهترین شکل، تجهیزات و امکانات و فضای داخلی و بیرونی مهد کودک و محل تعامل مربیان با کودکان در کلاس و اتاق ها قابل مشاهده باشد
    • طراحی صفحه ای به نام قوانین، شرایط و دستورالعمل های بهداشتی که در آن توضیحات کاملی در مورد قوانین مجموعه در رابطه با کلیه اعضاء نسبت به یکدیگر قید شده باشد تا از بروز مشکلات آینده و اتفاقات پیش بینی نشده جلوگیری شود. ضمنا در این صفحه می توان از شرایط ثبت نام نیز صحبت کرد.
    • صفحه تماس با ما در طراحی سایت مهد کودک حتما باید قرار داده شود تا والدین به راحتی بتوانند شماره تماس را پیدا کرده و از طریق نقشه گوگل بدون مشکل، مهد کودک را پیدا کنند
    • بخشی برای درج نظرات والدین در مورد رویدادهای مختلف مهد کودک و عملکرد کلی آن در بازه های زمانی مختلف که یکی از امکانات بسیار مهم موقع طراحی سایت مهد کودک به شمار می رود و حس رضایت درونی والدین را افزایش می دهد. این بخش را می توان به دو شکل بخش انتقادات و پیشنهادات و همچنین به فرمی مثل درج کامنت یا حتی ترکیبی از هر دو طراحی نمود.
    • گفتگوی آنلاین در ساعات مشخص کاری امکان پاسخگویی به مسائل و مشکلات والدین را بدون نیاز به حضور آنها فراهم می سازد که از دسته امکاناتی است که اگر موقع ایجاد سایت مهد کودک به آن توجه داشته باشد تأثیر بسزایی روی میزان رضایت والدین خواهد داشت.

    همانطور که گفتیم این موارد، مشترک بین تمامی مراکز مهد کودک می باشد ولی بسته به فاکتورهای مختلف ممکن است برخی مراکز نیاز به قابلیت های بیشتری داشته باشند در حالی که سایرین به آن نیازی نداشته باشند.

    طراحی سایت تهران طراحی سایت اختصاصی قیمت طراحی سایت

    در طراحی سایت مهدکودک چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

    در طراحی سایت مهدکودک چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

    آخرین موردی که باید برای تکمیل مطلب در حوزه طراحی سایت مهد کودک به آن اشاره شود، نکات بسیار مهمی است که در صورت رعایت شدن تمامی زحمات قبلی نتیجه خواهند داد در غیر این صورت شدیدا لطمه خواهند خورد.
    این نکات از این حیث بسیار اهمیت دارند که هم در تجربه و رضایت کاربران که همان والدین هستند اثرگذار است و هم روی تجربه و رضایت صاحبان وب سایت که همان مدیران مراکز مهد کودک می باشند. شرکت رایان در این پروژه کاملا همراه شماست تا با بکارگیری این نکات، طراحی سایت مهدکودک حرفه ای برای شما انجام داده باشد:

    • ریسپانسیو بودن: ریسپانسیو بودن طراحی وب سایت مهد کودک بسیار الزامی است چرا که امروزه اکثریت افراد از طریق تبلت و موبایل وارد اینترنت می شوند و کارهای خود را انجام می دهند و طراحی موبایل ریسپانسیو این اطمینان خاطر را ایجاد می کند که سایت مدنظر به درستی روی گوشی و تبلت کاربران لود شود.
    • سرعت وب سایت: سرعت موضوع بسیار مهم بعدی است. هر چقدر هم که طراحی سایت مهد کودک شما خیلی حرفه ای، شیک و زیبا باشد اما لود صفحات و سایت کند باشد، هیچ فایده ای نخواهد داشت پس باید از شرکت حرفه ای طرف قرارداد خود بخواهید که لود شدن وب سایت شما بیشتر از 3 ثانیه طول نکشد.
    • اصول سئو: نیز در طراحی هر وب سایتی از جمله طراحی سایت مهد کودک بسیار اهمیت دارد در غیر این صورت شاید ایندکس نشوید و یا رتبه های بسیار پایینی را به خود اختصاص دهید که والدین اینطور قلمداد خواهند کرد، مدیرانی که وقت و هزینه کافی برای پر انرژی کردن و پیشرفت وب سایت خرج نمی کند چطور برای رشد فکری و ذهنی و عاطفی فرزندان ما تلاش خواهند کرد؟

    پس رعایت اصول سئو از هر جنبه ای که به آن نگاه کنید بسیار ضروری است چرا که ارتباط مستقیم با رضایت کاربران دارد.

    • قرار دادن لینک صفحات اجتماعی مثلا اگر در اینستاگرام صفحه ای دارید یا در تلگرام کانالی برای هماهنگی با اولیاء قرار داده اید حتما در بخش فوتر یا هدر وب سایت باید از طریق آیکون مربوطه به آنها لینک بدهید تا هم بازدید و فالوورها افزایش پیدا کنند و هم فعال بودن شما را در جبهه های مختلف نشان دهد.
    • آپدیت نگه داشتن وب سایت بسیار مهم است. طراحی سایت مهد کودک زمانی حرفه ای بودن آن فایده خواهد داشت که پیوسته وب سایت را فعال نگه دارید و مطالب و رویدادهای جدید قرار دهید.
    • فرمت، فونت و سایز کلمات باید در تمامی صفحات وب سایت یکسان باشد و از حالت های خیلی فانتزی خودداری کنید چون در واقع والدین در حال مشاهده وب سایت هستند. از شلوغ کردن سایت هم پرهیز کنید و سعی کنید از فضاهای خالی به شکل حرفه ای استفاده نمایید و با تصاویر پس زمینه مناسب، جذابیت سایت را بالا ببرید.
    • منوهای وب سایت باید طوری طراحی شده باشند که والدین حتی کسانی که آشنایی بسیار کمی با وب سایت ها دارند به راحتی بتوانند بخش مورد نظر خود را پیدا کنند. مثلا می توانید در طراحی سایت مهد کودک، بخش های پرطرفدار مثل شهریه ها و شرایط ثبت نام، لیست خدمات، معرفی کادر آموزشی و پرسنل و غیره را در معرض دید بگذارید.
    • از قرار دادن گالری تصاویر، درج اطلاعات تماس کامل به همراه نقشه گوگل و معرفی کامل رویدادهای آینده غافل نشوید.
    • بخشی به نام پنل کاربری والدین که هر کدام به راحتی بتوانند با ورود به این بخش گزارشی از عملکرد فرزند خود را بگیرند و به طور خصوصی با مدیران و مربیان در گفتگو باشند.
    • ایمنی در طراحی سایت مهد کودک بسیار اهمیت دارد چون اگر گواهینامه SSL را نگرفته باشید و URL شما حاوی HTTPS نباشد، والدین برای پرداخت اینترنتی به شما اعتماد نخواهند کرد و اولین پایه بی اعتمادی گذاشته خواهد شد.

    در این قسمت هم سعی کردیم با ارائه نکات بسیار مهم مخصوصا نکات طلایی که به شکل بولد شده نشان دادیم، تا با شرایط داشتن بهترین سایت مهد کودک آشنا شوید.

    پیشنهاد میکنیم مقاله های زیر را مطالعه کنید:

    طراحی سایت مهدکودک حرفه ای با شرکت رایان

    طراحی سایت مهدکودک حرفه ای با شرکت رایان

    شرکت طراحی سایت رایان متشکل از تیم حرفه ای ها در زمینه طراحی، گرافیک، سئو و بهینه سازی سایت، فتوشاپ و غیره است که تمامی اعضای آن چندین سال سابقه کاری درخشان دارند تا این مجموعه مطمئن شود پروژه های طراحی سایت مهدکودک به بهترین نحو ممکن و بدون هیچ گونه ایراد و اشتباهی، در کمترین زمان ممکن و با بهترین قیمت طراحی سایت تقدیم مشتریان خواهد شد.
    جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید با همکاران ما تماس حاصل فرمایید که شماره تلفن آنها در وب سایت درج گردیده است.

    کاربرد های هوش مصنوعی بر بازار امنیت
    بازدید : 760
    شنبه 13 دی 1399 زمان : 19:22

    طراحی سایت باربری - طراحی سایت اتوبارطراحی سایت باربری و یا طراحی سایت اتوبار به یکی از الزامات طراحی سایت در این حرفه تبدیل شده چرا که اگر به نمونه های اطراف خود به خوبی نگاه کرده باشید متوجه می شوید که بسیاری از دفاتر باربری و لجستیک، دفتر یا شرکت ثابتی ندارند و بین شرکت تولیدی و فروشنده اصلی و خریدار به شکل واسطه کار می کنند و تنها متکی به طراحی وب سایت باربری بوده اند که اقدامی کاملا هوشمندانه است.
    کسانی که قصد داشته باشند خدمات حمل و نقل شرکت خود از قبیل توزیع، باربری و مدیریت زنجیره تأمین و لجستیک را تبلیغ کنند و در عین حال هزینه زیادی هم برای روش هایی مثل تبلیغات در بیلبورد و تلویزیون و یا روش هایی با اثربخشی بسیار کمتر مثل پخش تراکت نپردازند، طراحی سایت باربری گزینه بسیار معقولی است.
    برای برند شدن و مطرح کردن خدمات شرکت باربری و اتوبار، طراحی سایت باربری و یا طراحی سایت اتوبار یکی از بهترین گزینه هاست چون امروزه اکثر قریب به اتفاق افراد از طریق اینترنت و جستجو در آن مشکلات و سؤالات خود را رفع می کنند و کسانی که روی این حوزه سرمایه گذاری کرده اند و اقدام به راه اندازی سایت باربری نموده اند بسیار موفقتر ظاهر خواهند شد.
    علاوه بر ارائه خدمات آنلاین و 24 ساعته در زمینه حمل و نقل و باربری که فقط با ایجاد سایت باربری امکان پذیر خواهد بود، می توانید به سادگی و بدون نیاز به طراحی بروشور فیزیکی و تبلیغ تجربه پیش مراجعه کنندگان، وب سایت خود را تبدیل به بروشور دیجیتال سابقه کار خود کرده و در همه جا و بدون محدودیت، خدمات رسانی شرکت خود را تبلیغ نمایید.
    لذا ساخت سایت باربری نه تنها برای برندسازی سریعتر و ارائه خدمات بدون محدودیت زمانی و مکانی لازم است بلکه برای افزایش میزان درآمد و باقی ماندن در این بازار رقابتی نیز کاملا ضروری به نظر می رسد و کسانی که وب سایت نداشته باشند با پیشرفت هر چه بیشتر دنیای دیجیتال، به راحتی کنار گذاشته خواهند شد.

    ویژگی های طراحی سایت باربری (اتوبار)

    ویژگی های طراحی سایت باربری (اتوبار)

    ویژگی هایی که باید در طراحی سایت باربری و یا طراحی سایت اتوبار بکار گرفته شوند اولین اقدامات مؤثر شما در جهت اعتمادسازی بین برندتان و مخاطب خواهد بود ضمن اینکه یکی از موارد نقطه تمایز و برتری یک وب سایت باربری و اتوبار با سایر رقبای خود در داشتن تعداد و نوع ویژگی هایی است که برای آن در نظر گرفته شده است به همین دلیل باید به این موارد توجه ویژه داشت. ویژگی هایی که در این قسمت برای طراحی سایت باربری ذکر می کنیم وجود آنها بسیار ضروری است:

    1. طراحی موبایل ریسپانسیو: طراحی سایت باربری و یا طراحی سایت اتوبار بدون در نظر گرفتن ویژگی سازگاری با موبایل عملا هیچ فایده ای نخواهد داشت چرا که اکثر کاربران اینترنت از طریق موبایل و تبلت کار خود را پیش می برند و باید وب سایت بر روی این دستگاه ها به خوبی لود شود.
    2. رضایت مشتریان: علاوه بر اینکه می توانید در بخش نمونه کارها، رضایت مشتریان را درج کنید تا نظر شخصی خود را بگذارند، می توانید موقع طراحی وب سایت باربری در بین تب های مختلف منوی وب سایت، بخشی هم برای رضایت مشتریان و در پایین مطالب وبلاگ بخش نظرسنجی هم قرار دهید چرا که بیش از 60% بازدیدکنندگان عنوان کرده اند که قبل از استفاده از خدمات، نظرات مشتریان قبلی را مطالعه می کنند.
    3. لینک به شبکه های اجتماعی: در کنار راه اندازی سایت باربری باید به فکر افتتاح حساب کاربری رسمی در شبکه های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام هم باشید و سپس حتما بخشی از وب سایت مثل هدر یا فوتر و حتی هر دو را به درج لینک شبکه های اجتماعی اختصاص دهید.
    4. نماد اعتماد الکترونیک: قطعا وقتی قرار باشد محموله ای را به شهر دیگری منتقل کنید و پرداخت آنلاین انجام شود، مشتریان حتما باید مطمئن شوند که نماد اعتماد الکترونیک دارید و امنیت وب سایت نیز بالاست در غیر این صورت هیچ کس نمی تواند اعتماد کند. حتی اگر چنین نمادی داشته باشید ولی از پروتکل HTTPS استفاده نکنید یعنی گواهینامه SSL نگرفته باشید باز هم طراحی سایت باربری سودآور نخواهد بود.
    5. مزایای رقابتی: حتما در وب سایت بخشی را به معرفی مزایای رقابتی اختصاص دهید و این بخش را حتی می توانید با صفحه درباره ما، ادغام کنید. مثلا اگر در صورت آسیب به کالا جریمه آن را تقبل می کنید، خدمات رسانی بسیار سریعی دارید و غیره حتما به آنها اشاره کنید.
    6. پروفایل کاربری: یکی از هوشمندانه ترین و جالبترین ویژگی های طراحی سایت باربری، قرار دادن بخشی به عنوان پروفایل کاربری است تا مشتریان بدون نیاز به تماس با شرکت، بتوانند وضعیت محموله خود را مشاهده کنند و ارتباطات لازم با بخش پشتیبانی امور مشتریان را به همان شکل آنلاین داشته باشند.
    7. رابط کاربری ساده و مدرن: ویژگی رابط کاربری ساده و مدرن برای طراحی سایت باربری و یا طراحی سایت اتوبار مقوله گسترده ای است و برای این کار باید منوهای سایت طوری طراحی شوند که دسته بندی مشخصی داشته باشند و سریعا بتوان بخش مورد نظر را پیدا کرد. خیلی شلوغ نباشد که باعث سردرگمی کاربر شود و از فضاهای خالی به درستی استفاده گردد و طراحی آن ساده و مینیمالیستی و در عین حال مدرن و بسیار جذاب باشد.
    8. محاسبه فوری زمان و هزینه: ویژگی بسیار جالب و کاربردی دیگر موقع طراحی سایت باربری، بخشی برای محاسبه فوری زمان و هزینه است تا مشتریان با مشخص کردن فاکتورهای مختلف بتوانند برآورد تقریبی از هر دو مورد داشته باشند.

    طراحی سایت فروشگاهی شرکت طراحی وب سایت طراحی وب سایت شرکتی

    مزیت های طراحی سایت باربری (اتوبار)

    مزیت های طراحی سایت باربری (اتوبار)

    ایجاد سایت باربری همانطور که گفته شد یک امر ضروری و الزامی برای کسب و کارهای فعال در این حوزه محسوب می شود و مزایایی که طراحی سایت باربری دارد بسیار گسترده است اما در این قسمت به برخی از آنها اشاره می کنیم که قطعا شما را در رده مشتریان ما قرار خواهد داد:

    • تبلیغات با هزینه کمتر و اثربخشی بیشتر: طراحی وب سایت باربری یک ابزار تبلیغاتی دیجیتال محسوب می شود که افراد می توانند با هزینه کمتر و تأثیرگذاری بسیار بیشتر و دائمی، خدمات و سرویس دهی و مزایای رقابتی خود را به معرض نمایش بگذارند.
    • کسب درآمد بیشتر: همانطور که می دانید موتور جستجوی گوگل وقتی به دنبال پیدا کردن یک شرکت یا مکان خاصی باشید، نزدیکترین آنها برحسب موقعیت جغرافیایی پیشنهاد می دهد پس با طراحی سایت باربری و یا طراحی سایت اتوبار شرکت ها می توانند مشتریان بیشتری پیدا کنند و درآمد بالاتری کسب کنند.
    • پیگیری وضعیت سفارشات به شکلی بسیار ساده: با طراحی وب سایت باربری نه تنها پیگیری وضعیت بار برای مشتریان بلکه توسط تیم هماهنگی و پشتیبانی نیز بسیار راحتتر خواهد بود.
    • پرداخت آنلاین و فوری: با راه اندازی سایت باربری، مشتریان می توانند بدون حضور پیدا کردن در دفتر شرکت، هم به ثبت درخواست بپردازند و هم هزینه را در سریعترین زمان ممکن به شکل آنلاین پرداخت کنند.
    • مدیریت بهتر مشتریان به کمک نرم افزارهایی مثل CRM: با کمک نرم افزارهایی مثل CRM هم پیگیری مشتریان و ارتباط با آنها موقع ثبت سفارش و هم پس از آن بسیار راحتتر شده و رضایت بالای آنها را برای شرکت به ارمغان می آورد. حتی می توان متوجه مشتریان دائمی چه کسانی هستند تا به راحتی کد تخفیف ویژه برای آنها قائل شد. لذا فقط با طراحی سایت باربری و یا طراحی سایت اتوبار می توان از این قابلیت ها استفاده کرد.
    • اعتمادسازی و برندسازی راحتتر: مشتریان برای کسب اطمینان و شکل دهی اعتماد بین خود و شما تنها کافیست به وب سایت مراجعه کنند تا با مشاهده رزومه و سوابق کاری، رضایت مشتریان و گستره خدمات پی به متمایز بودن برند شما ببرند و خیلی سریع به عنوان یک برند نیز مطرح شوید در حالی که بدون وب سایت شاید این کار چند سال زمان ببرد.

    امکانات طراحی سایت باربری (اتوبار)

    امکانات طراحی سایت باربری (اتوبار)

    هزینه طراحی سایت طراحی سایت وردپرس طراحی پورتال

    امکاناتی که موقع طراحی سایت باربری در نظر گرفته می شوند بستگی به حیطه کاری و همچنین انتظارات و نیازهای کاربران و جامعه مخاطبین هدف دارد. بر همین اساس معتقد هستیم که اگر امکاناتی که مثال خواهیم زد را موقع ساخت سایت باربری فراموش کنید به دلیل برآورده نکردن انتظارات مشتریان و خواسته های آنان، ضربه زیادی خواهید خورد. پس اگر خودتان اقدام به ایجاد سایت باربری نخواهید کرد حتما از شرکت طرف قرارداد خود درخواست کنید:

    • فرم رزرو آنلاین: با فرم رزرو آنلاین مشتریان در حساب کاربری خود می توانند در هر ساعتی از شبانه روز که مایل بودند درخواست خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت و بدون نگرانی از روزهای تعطیل به درخواست آنها رسیدگی شود و مورد بسیار مهمی است که در طراحی سایت باربری باید توجه شود.
    • امکان تماس یا چت مستقیم: قابلیت دیگری که می توان برای ساخت سایت باربری به آن اشاره کرد امکان کلیک یا لمس شماره تماس های داخل سایت و امکان شماره گیری مستقیم و یا چت در تلگرام می باشد.
    • قسمت درباره ما و تماس با ما: دو قسمت بسیار مهم در طراحی سایت باربری (طراحی سایت اتوبار) که باید قرار داده شوند این دو صفحه هستند. در صفحه درباره ما باید توضیح مختصری از خدمات و اهداف و مزایای رقابتی و سابقه فعالیت بدهید و در قسمت تماس با ما تمامی گزینه های برقراری تماس و ارتباط مثل آدرس ایمیل، آدرس دفتر مرکزی، شماره تماس ثابت و موبایلی و نقشه گوگل درج شوند.
    • گالری تصاویر: گالری تصاویر هنگام طراحی سایت باربری (طراحی سایت اتوبار) ضروری است تا مشتریان در عمل نحوه خدمات رسانی شما را مشاهده کنند و شیوه انجام خدمات را نیز ببینند تا به میزان مهارت و حرفه ای بودن برندتان پی ببرند. ضمنا در گالری تصاویر می توانید اگر جوایز و تقدیرهایی از سازمان های مربوطه دریافت نموده اید را هم به معرض نمایش بگذارید.
    • معرفی کادر: حتما در طراحی سایت باربری بخشی را هم به معرفی کادر و پرسنل، سابقه فعالیت و میزان مهارت و همچنین وسیله خدمات رسانی و حمل و نقل هر یک بپردازید.
    • شرح خدمات، بیمه نامه و قراردادها: نحوه کلی خدمات رسانی و شیوه کاری باید به طور کامل در هر بخش توضیح داده شوند و اینکه در چه صورتی خسارت پرداخت خواهد شد و نحوه ثبت قرارداد چگونه خواهد بود.
    • درج امتیاز برای خدمات: حتما در بخش پروفایل کاربری هر مشتری، بخشی را هم به ثبت نظرات در مورد کیفیت خدمات دریافت شده اختصاص دهید تا هم رضایت کاربران بالاتر رود و هم مابقی مشتریان از نظرات افراد ماقبل خود مطلع شوند.

    در طراحی سایت باربری (اتوبار) چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

    در طراحی سایت باربری (اتوبار) چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟طراحی سایت باربری و یا طراحی سایت اتوبار یکسری نکات مهمی دارد که توجه به آنها در کیفیت طراحی سایت و تأثیرگذاری روی مشتریان بسیار تأثیرگذار خواهد بود چرا که مشتریان در ابتدای کار وقتی وارد سایت شما می شوند، با اولین چیزی که روبرو می گردند طراحی ظاهری بخش های مختلف وب سایت است.
    از طرفی نیز بکارگیری نکاتی که در این قسمت عنوان خواهیم کرد به کسب و کارتان کمک خواهند کرد که نه تنها در بازار رقابتی باقی بماند بلکه بتوانید از رقبای خود هم جلو بزنید و درآمد بیشتری کسب کنید چرا که هدف نهایی تمامی مواردی که تا اینجا گفته شد، افزایش رضایت و بهبود تجربه کاربران و مخاطبین است:

    • طراحی منوها: طراحی منوها در هر نوع وب سایتی از جمله طراحی وب سایت باربری بسیار اهمیت دارد تا کاربران به راحتی بتوانند به بخش مربوطه دسترسی پیدا کنند و سردرگم نشوند. ضمن اینکه موارد بسیار مهم حتما باید به عنوان تب جداگانه در منوی سایت قرار بگیرد.
    • رنگ، فونت و تم: رنگ و تم وب سایت باید با رنگ و طراحی لوگو و برند همسو باشد و هم اینکه رنگ زمینه نوشته ها را در خود محو نکند. ضمنا سعی کنید از انتخاب فونت های عجیب و غیر متعارف خودداری کرده و همه بخش های طراحی سایت باربری، حالت و فرم رسمی و جدی داشته باشند.
    • محاسبه فوری هزینه: حتما بخشی از سایت به درج محاسبه گر آنلاین فوری هزینه باربری اختصاص دهید تا مشتریان از قبل بدانند چه هزینه ای را پرداخت خواهند کرد.
    • سازگاری با موبایل: اکثر مشتریان از طریق موبایل اقدام می کنند پس باید به درستی بر روی دستگاه های مختلف نشان داده شود.
    • رعایت اصول سئو: رعایت اصول سئو در طراحی سایت باربری بسیار اهمیت دارد تا بتوانید در گوگل رتبه خوبی بگیرید و کاربران به راحتی شما را پیدا کنند و به رقابت بپردازید.
    • دکمه های فراخوان به عمل یا CTA: قسمت هایی که از مشتریان می خواهید درخواست خود را ثبت کنند یا برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرند و غیره باید قسمتی حاوی لینک قرار دهید. این بخش باید دارای رنگی متفاوت با متن و با فونت و سایز مناسب باشد تا به خوبی مشتریان آن را ببینند.
    • اسلایدر وب سایت: بهترین کار برای طراحی سایت باربری و یا طراحی سایت اتوبار در قسمت صفحه اصلی یا صفحه اول سایت (Homepage) این است که تصویری (تصاویری) بزرگ و با کیفیت همراه با نام و لوگو برند و اطلاعات بسیار مهم قرار دهید تا اثرگذاری اولیه بسیار خوبی داشته باشید.

    و غیره.

    پیشنهاد میکنیم مقاله های زیر را مطالعه کنید:

    طراحی سایت پزشکی طراحی سایت املاک طراحی سایت صنعتی

    شرکت رایان، انتخاب درست شما برای طراحی سایت باربری (اتوبار)

    شرکت رایان، انتخاب درست شما برای طراحی سایت باربری (اتوبار)

    اکثر صاحبان کسب و کار چون اطلاع دقیقی از تمامی جنبه ها و اصول حرفه ای طراحی سایت مخصوصا طبق اصول و نکات سئو ندارند با شرکت های طراحی وب سایت همکاری می کنند. در این زمینه اعتماد کردن به شرکت مهندسی مدنظر مرحله بسیار سختی است چرا که باید در قبال هزینه ای که می کنید نتیجه مطلوب و مورد رضایتی هم دریافت نمایید.
    شرکت طراحی سایت رایان با سال ها سابقه و تجربه موفق در زمینه طراحی سایت باربری و یا طراحی سایت اتوبار، بسیار فراتر از حد انتظارات مشتریان خود عمل کرده و با شفاف سازی در ارائه خدمات و هزینه طراحی سایت و مشاوره رایگان برای مشتریان در هر مرحله ای، توانسته رضایت حداکثری آنها را جلب نماید. شما نیز چنانچه قبل از شروع همکاری نیاز به مشاوره دارید از طریق شماره تلفن های ثبت شده در تماس با ما همین حالا با ما تماس بگیرید.

    طراحی سایت مهدکودک و لزوم ایجاد آن!
    بازدید : 403
    شنبه 13 دی 1399 زمان : 19:15

    لزوم طراحی سایت هلدینگ

    طراحی سایت هلدینگ یکی از پیچیده ترین و حیاتی ترین پروژه های طراحی سایت محسوب می شود که بخاطر ماهیت کاری این نوع شرکت هاست. یک شرکت هلدینگ یا Holding Company یک نوع شرکت سهامی محسوب می شود که با خریداری شدن بخش زیادی از سهامشان، زیر نظر مدیریت و کنترل هیأت رئیسه شرکت اصلی یا مادر قرار می گیرند و به آنها شرکت های وابسته اطلاق می شود لذا طراحی سایت هلدینگ (هولدینگ) باید به نحوی باشد که اصول مختلف از جمله سئو سایت رعایت شوند به گونه ای که نمایانگر شرکت های تابعه و تحت مدیریت خود نیز باشد و آنها را نیز به تصویر بکشد و هم به هویت برند خود و هم شرکت های وابسته و تحت مدیریتش کمک کند.
    به همین دلیل گفته می شود طراحی سایت هلدینگ تا مرحله راه اندازی سایت هلدینگ پروسه پیچیده و بسیار حساسی است که فقط از عهده شرکت های حرفه ای و با سابقه در این زمینه بر می آید چرا که هرگونه اشتباه و نقص در ساخت سایت هلدینگ، علاوه بر آسیب زدن به شرکت اصلی، شرکت های زیر مجموعه آن را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد.
    تا اینجا با اهمیت طراحی سایت هلدینگ آشنا شدید و پس از این قصد داریم به لزوم یا دلایل طراحی وب سایت برای این نوع شرکت ها بپردازیم:

    • هر چقدر ایجاد سایت هلدینگ حرفه ای تر عمل شده باشد و بیشتر منطبق بر اصول سئو وب سایت باشد، نرخ تبدیل بیشتر خواهد شد که به نوبه خود به افزایش فروش و برندینگ کمک خواهد کرد.
    • با توجه به اینکه فضای آنلاین فرصت های درآمدزایی و رسیدن به سود خالص بسیار زیاد و متنوع تری دارد و اکثر خریداران و مشتریان نیز از طریق گوشی و تبلت وارد این فضا می شوند فقط از طریق طراحی سایت هلدینگ از نوع ریسپانسیو می توان به این هدف دست پیدا کرد.
    • با طراحی سایت هلدینگ سریعا می توان شرکت مادر را به عنوان یک برند مطرح کرد و خیلی سریع به مشتریان اطلاع رسانی کرد که کدام شرکت هایی که می شناسند زیر مجموعه برند آنهاست و آن را در شرکت های تابعه هم نشان داد.
    • فقط با طراحی سایت هلدینگ می توانید خدمات رسانی 24 ساعته و بدون محدودیت و تأثیرپذیری از شرایط محیطی و تعطیلی داشته باشید و در هر ساعت و هر روزی به کسب درآمد بپردازید. تنها با طراحی سایت است که می توانید دایره مشتریان خود را فراتر از شهر محل زندگی خود برده و در سطح کشوری فعالیت کنید.
    • بسیاری از مشتریان با کسب و کارهایی که وب سایت ندارند همکاری نمی کنند چون وب سایت نماینده یک شرکت در فضای آنلاین است و هویت آن را می سازد و طراحی سایت هلدینگ نیز از این قاعده مستثنی نیست.
    • با طراحی وب سایت هلدینگ هم می توان بازدید کسب و کار را افزایش داد و هم به تعداد مخاطبین شبکه های اجتماعی اضافه کرد چون امکان لینک دادن به یکدیگر وجود دارد.
    • طراحی سایت هلدینگ روشی کم هزینه تر در زمینه بازاریابی و آشنایی مشتریان با کسب و کارتان است چرا که از طریق صفحه درباره ما می توانید از طریق متن یا حتی فیلم خیلی راحت خود را به مشتریان معرفی کنید.

    ویژگی های طراحی سایت هلدینگ

    ویژگی های طراحی سایت هلدینگ

    طراحی سایت هلدینگ زمانی می تواند موفقیت آمیز باشد که ویژگی هایی که در ادامه عنوان خواهیم کرد در آن رعایت شده باشد چرا که علاوه بر تأثیرگذاری مستقیم بر روی جذب کاربران و کسب درآمد از لحاظ گوگل برای رتبه دهی نیز لازم هستند و عملا راه اندازی سایت هلدینگ بدون رعایت این موارد بی فایده است:

    • ریسپانسیو بودن: یکی از ویژگی های بسیار مهمی که از سال 2015 تمامی کسب و کارها باید در وب سایت خود رعایت کنند، ریسپانسیو بودن یا سازگاری کامل وب سایت با دستگاه های موبایل و تبلت است تا به خوبی بر روی آنها نمایش داده شود و کاربران در مشاهده وب سایت ها هیچ مشکلی نداشته باشند.
    • سرعت لود: ویژگی مهم دیگری که باید در طراحی سایت هلدینگ به آن توجه کرد سرعت یک وب سایت است چون کاربران بیشتر از 3 ثانیه منتظر لود شدن سایت شما نخواهند ماند و به همین دلیل باید تمامی فرایندهای لازم جهت افزایش سرعت لود وب سایت انجام گیرند در غیر این صورت توسط گوگل جریمه خواهید شد.
    • امنیت: با توجه به اینکه همکاران در شرکت های هلدینگ اقدام به ساخت پروفایل کاربری می کنند و اطلاعات مهمی مبادله می گردد لازم است که امنیت وب سایت از طریق پروتکل های مختلف مثل HTTPS فراهم شده باشد مخصوصا که جزو پارامترهای رتبه دهی گوگل نیز هست. لذا در طراحی سایت هلدینگ تأمین امنیت وب سایت با گرفتن گواهینامه SSL الزامی است.
    • گرافیک حرفه ای و طراحی چشمگیر: از ویژگی های بسیار مهمی که در طراحی سایت هلدینگ باید رعایت شود، گرافیک و طراحی عالی است به نحوی که شرکت اصلی و شرکت های وابسته آن به صورت حرفه ای برای مشتریان به نمایش در بیاید تا اثرگذاری عمیق و برقراری ارتباط مؤثر شکل گیرد.
    • طراحی حرفه ای منوها: علاوه بر ظاهر و تصاویر حرفه ای، منوها نیز باید به نحوی در طراحی سایت هلدینگ قرار داده شوند که بازدیدکنندگان به راحتی بتوانند به تمامی بخش های وب سایت شما دسترسی پیدا کنند و با زمینه های گوناگون فعالیت شرکت اصلی و شرکت های وابسته اطلاعات کسب کنند.

    مزیت های طراحی سایت هلدینگ

    مزیت های طراحی سایت هلدینگ

    تعرفه طراحی سایت طراحی سایت با وردپرس طراحی سایت پزشکی

    اشاره به مزایای راه اندازی سایت هلدینگ با این هدف است که اگر تاکنون مجاب به طراحی وب سایت شرکت هولدینگ خود نشده اید، به یقین برسید و مطمئن باشید که بدون طراحی سایت هلدینگ موفقیت کسب و کار امکان پذیر نخواهد شد یا اینکه طولانی مدت نخواهد بود. در این قسمت به مهمترین مزایایی که با ساخت سایت نصیب شما خواهد شد اشاره خواهیم کرد:

    1- دسترس پذیری 24 ساعته:

    یکی از مزایای طراحی سایت هلدینگ این است که همیشه و همه جا در دسترس مشتریان خود هستید و فارغ از هر نوع تعطیلی می توانید با بازار هدف خود ارتباط بگیرید و حتی فروش داشته باشید. شرکت های هلدینگ می توانند از طریق ایمیل، شبکه های اجتماعی یا شماره تلفن هایی که درج کرده اند از طریق واحد پشتیبانی مشتریان با شرکت های تابعه و مشتریان هر یک در تماس باشند.

    2- معرفی برندها و شرکت های وابسته:

    با طراحی سایت هولدینگ میتواند شرکت ها و برندهای زیرمجموعه خود را معرفی کنید و از آنجا به سایت آنها هم لینک دهید.

    3- صرفه جویی در وقت:

    با طراحی سایت هلدینگ به جای اینکه کارشناسان شما همیشه در حال پاسخ دادن به سؤالات مشتریان باشند، فرصتی فراهم می کنید تا بازدیدکنندگان شما جواب سؤالات خود مثل شرایط همکاری، زمینه های فعالیت و غیره را داخل سایت شما پیدا کنند.

    4- ارتباطات گسترده:

    از طریق طراحی سایت هلدینگ خیلی سریعتر از آن که تصورش را داشته باشید می توانید جمعیت مشتریان خود را افزایش دهید چرا که فضای آنلاین هیچ محدودیت یا انتهایی ندارد.

    5- اعتبارسازی:

    با طراحی سایت هلدینگ اعتبار خود را نزد مشتریان بالا می برید در غیر این صورت با خود خواهند گفت چرا باید به چنین شرکتی اعتماد کنیم؟ از طریق سایت است که مشتریان می توانند به گواهینامه ها، افتخارات، سابقه فعالیت، موفقیت ها و دستاوردهای شما دسترسی موثق و معتبر داشته باشند و اعتماد قوی تشکیل شود.

    6- مقرون به صرفه بودن:

    بسیاری از کسب و کارهایی که در ابتدای کار سرمایه کافی برای تأسیس نسخه فیزیکی شرکت خود ندارند با طراحی سایت و فعالیت صرفا به شکل مجازی و آنلاین شروع می کنند که روشی بسیار مقرون به صرفه و بسیار مؤثر در کسب سرمایه و افزایش درآمد نامحدود می باشد. لذا با طراحی سایت هلدینگ خیلی سریعتر می توانید به درآمدزایی خالص برسید.

    امکانات طراحی سایت هلدینگ

    امکانات طراحی سایت هلدینگ

    امکاناتی که هنگام طراحی سایت هلدینگ برای آن تعریف می شوند در واقع خدماتی است که این شرکت ها برای مشتریان خود در نظر می گیرند تا بتوانند هر چه بهتر نیازهای خود را برطرف کرده و پاسخ پرسش های خود را دریافت کنند به همین دلیل بسیار مهم است که موقع ساخت سایت هلدینگ این موارد حتما وجود داشته باشند تا بتوان تجربه کاربری خوبی رقم زد:

    1- صفحه درباره ما:

    صفحه درباره ما یا همان About us بخشی است که شرکت اصلی یا همان هولدینگ مربوطه، فعالیت های خود، دستاوردها و افتخارات، اهداف کسب و کار، مقدار سرمایه گذاری در شرکت های زیر نظر مدیریت خود، معرفی هیئت مدیره و غیره را توضیح می دهد تا مشتریان به هویت سازمانی آن پی ببرند و لذا قرارگیری این بخش در طراحی سایت هلدینگ بسیار مهم است.

    2- بخشی به عنوان معرفی مختصر شرکت های وابسته:

    در این قسمت مشتریان می توانند ببینند که شرکت اصلی یا مادر سهام کدام شرکت ها را به چه میزان خریداری کرده و فعالیت هر یک از آنها چیست.

    3- چند زبانه بودن:

    با توجه به اینکه شرکت های هلدینگ در سطح بین المللی هم فعالیت دارند به همین دلیل مهم است که حداقل علاوه بر زبان فارسی، زبان عربی و انگلیسی و ترکی نیز برای آن در مرحله طراحی سایت هلدینگ در نظر گرفته شود.

    4- گالری تصاویر:

    بخش گالری تصاویر در شرکت های هلدینگ برای نمایش پروژه های انجام شده، نشان دادن پرسنل دپارتمان های مختلف، حضور شرکت در جشنواره ها و همایش های گوناگون و غیره است تا بهتر و بیشتر زمینه آشنایی بیشتر مشتریان را نسبت به خود فراهم کنید.

    5- معرفی خدمات:

    در طراحی سایت هلدینگ این بخش به عنوان یک تب یا گزینه در منو اصلی سایت مشاهده می شود تا خدماتی که شرکت اصلی و شرکت های وابسته به آن انجام می دهند را در معرض نمایش بگذارند و مشتریان از این طریق بفهمند چه نوع خدماتی را می توانند درخواست کنند.

    6- شرایط همکاری:

    با توجه به اینکه احتمال دارد هر یک از مشتریان با کارشناسان شما تماس بگیرند تا شرایط و نحوه همکاری را بپرسند، قرارگیری چنین بخشی در طراحی سایت هلدینگ باعث می شود تا با مطالعه شرایط همکاری در این بخش، به جواب سؤالات خود برسند.

    7- لینک به صفحات اجتماعی:

    هلدینگ های مختلف باید در شبکه های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام، لینکدین، یوتیوب و غیره نیز فعالیت داشته باشند و باید بخشی را در صفحه سایت در نظر بگیرند که در آن لینک به حساب کاربری آنها در شبکه های اجتماعی داده شده باشد و این از ملزومات طراحی سایت هلدینگ محسوب می شود.

    8- صفحه تماس با ما:

    صفحه تماس با ما یا Contact us نیز بخش بسیار مهمی است که موقع طراحی وب سایت هلدینگ باید به آن توجه شود. تمامی راه های برقراری ارتباط معتبر مثل ایمیل کاری، شماره تلفن ثابت و/ یا موبایل کاری، فرم آنلاین، فکس، مکان شرکت روی نقشه و غیره باید درج شده باشند تا مشتریان هر سؤالی که دارند به راحتی بپرسند.

    9- پنل کاربری:

    مشتریانی که تمایل به همکاری با شما داشته باشند باید به بخشی مثل پنل کاربری دسترسی پیدا کنند تا سفارشات و کارهای خود را از این طریق به راحتی پیگیری کنند لذا در طراحی سایت هلدینگ باید امکان عضویت برای همکاران و پنل کاربری پیشرفته نیز فراهم شود.

    طراحی سایت فروشگاهی شرکت طراحی وب سایت طراحی وب سایت شرکتی

    در طراحی سایت هلدینگ چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

    در طراحی سایت هلدینگ چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

    اگر تاکنون به تمامی مواردی که گفته شده عمل کرده باشید ولی به نکات طلایی که در مورد ساخت سایت هلدینگ وجود دارند عمل نکنید، هیچ نتیجه ای نخواهد داشت. این نکات به شما این اطمینان خاطر را می دهند که از بابت طراحی سایت حرفه ای شرکت هلدینگ خود خیالی راحت داشته باشید.

    توجه داشته باشید نکاتی که برای طراحی سایت هلدینگ اشاره خواهیم کرد باید توسط افراد حرفه ای در زمینه طراحی سایت و آشنا به اصول سئو انجام گیرد لذا اگر چنین تیمی در اختیار ندارید حتما باید از شرکت های خدمات دهنده در زمینه طراحی سایت کمک بگیرید.

    • به هیچ وجه از قالب آماده استفاده نکنید چون شرکت های هلدینگ به عنوان نماینده یا صاحب چندین شرکت معتبر وابسته هستند و باید تمامی موارد آنها یونیک باشد تا مشتریان بتوانند به آنها اعتماد کنند چون وقتی نتوانید از عهده یک طراحی سایت حرفه ای برای خود بربیایید یا یک شرکت حرفه ای استخدام کنید مشتریان نیز برای انجام کارهای خود به شما اعتماد نخواهند کرد پس این مورد را در طراحی سایت هلدینگ به خاطر بسپارید.
    • طراحی گرافیکی کلی سایت باید از هارمونی رنگ برند و لوگو تبعیت کند و از یک طیف باشد و البته در زمینه انتخاب رنگ نباید از رنگ های دلخواه استفاده کنید بلکه باید انتخاب رنگ موقع طراحی سایت هلدینگ مرتبط با زمینه کاری و با آگاهی کامل از روانشناسی رنگ ها باشد به عنوان مثال شرکت های هلدینگی که در زمینه محیط زیست فعالیت می کنند اکثرا به رنگ سفید و سبز هستند و غیره.
    • کدنویسی حرفه ای یعنی حذف موارد غیر ضروری که باعث کند شدن سایت و یا حتی ایجاد اختلال در آن خواهد شد پس لازم است که از یک تیم حرفه ای و متخصص در زمینه طراحی سایت هلدینگ استفاده نمایید.
    • باید به این توجه داشته باشید که اکثر بازدید کنندگان امروزه از گوشی های موبایل و تبلت استفاده می کنند پس طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا نکته بسیار حائز اهمیتی است که هم روی رضایت کاربران از کار با سایت شما اثر می گذارد و هم در زمینه سئو اثر بسیار منفی خواهد داشت و این شاید یکی از مهمترین نکات طراحی سایت هلدینگ باشد.
    • منوهای سایت نباید پیچیده باشند و در کنار اینکه از یک طراحی ساده و مینیمال برای وب سایت خود استفاده می کنید تا کاربران به دردسر نیفتند، باید زیبایی ظاهری و مدرن بودن آن هم حفظ شود.
    • یکی دیگر از نکات بسیار حائز اهمیتی که در زمینه طراحی سایت هلدینگ باید به آن توجه شود رعایت اصول سئو است که حوزه بسیار گسترده و پیچیده ای محسوب می شود که فقط شرکت های طراحی سایت با تیم متخصص خود در این زمینه می توانند به خوبی آن را پیاده سازی کنند. در واقع رعایت نکردن اصول سئو موقع طراحی سایت هلدینگ به تنهایی می توانند تمام زحمات و سرمایه گذاری های شما را از مرحله طراحی تا راه اندازی سایت هلدینگ به هدر دهد.
    • لینک به شرکت هایی که وابسته به شرکت اصلی هستند بسیار مهم است تا کاربران به راحتی بتوانند شرکت های وابسته را بررسی کنند و باید موقع طراحی سایت هلدینگ در جایی قرار بگیرند که به راحتی قابل دسترس و مشاهده باشد.
    • تصاویری که برای طراحی سایت هلدینگ استفاده می کنید باید یونیک و با کیفیت باشند و البته حجم و فرمت تصاویر باید به نوعی انتخاب شوند که اثر منفی روی سرعت نگذارند.

    پیشنهاد میکنیم مقاله های زیر را مطالعه کنید:

    طراحی سایت هلدینگ حرفه ای را با شرکت رایان تجربه کنید!

    طراحی سایت هلدینگ حرفه ای را با شرکت رایان تجربه کنید!

    شاید با مطالعه این متن رعایت تمامی نکات برای شما غیر ممکن یا حداقل بسیار پیچیده و زمانبر به نظر برسد و کمی نگران شده باشید که چطور می توانید تمامی این موارد را بکار بگیرید و در عین حال مدیریت سایر بخش ها را نیز به درستی انجام دهید.
    شما مشتریان عزیز می توانید از طریق همکاری با شرکت طراحی سایت رایان تمامی کارهای طراحی سایت هلدینگ تا مرحله راه اندازی و خدمات پشتیبانی را به ما بسپارید و نگرانی از این بابت نداشته باشید. برای آشنایی بیشتر نیز می توانید نمونه کارها را مشاهده کنید.
    شرکت رایان با سال ها سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت هلدینگ و رضایت بالای مشتریان که به لطف در اختیار داشتن تیمی متشکل از بهترین هاست، توانسته خود را به عنوان نقطه اتکای کسب و کارهای بزرگ معرفی کند.
    شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر و هزینه طراحی سایت می توانید با همکاران ما تماس بگیرید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان، روش شروع همکاری نیز شرح داده شود.

    طراحی سایت باربری – طراحی سایت اتوبار
    بازدید : 497
    دوشنبه 12 آبان 1399 زمان : 12:02

    امروزه تولید محتوا به صورت‌های مختلف متنی، صوتی، تصویری نقش مهمی را در فروش محصولات در دنیای آنلاین و حتی آفلاین ایفا می‌کند. به ویژه اگر این محتواها برای بارگذاری بر روی محیط‌های آنلاین همچون سایت فروشگاهی یا حتی شبکه‌های اجتماعی به کار برده شوند. چرا که طول عمر این سبک از محتوا بسیار طولانی خواهد بود. به همین دلیل برای تولید محتوا نیاز به تدوین یک استراتژی محتوا یا برنامه‌ریزی هدفمند است. چرا که تولید محتوا فرآیندی‌ست که بازده و سودآوری آن چه از منظر اجتماعی (برندسازی) و چه از منظر اقتصادی در بلند مدت (حداقل ۳ ماه به بالا) حاصل می‌شود. نوع محتوا، مدت زمان تولید محتوا، هدف‌گذاری، سوددهی و… از جمله مواردی است که در استراتژی محتوا باید معین شود تا همسو با آن برای کسب سود حرکت کرد. به عنوان مثال یک تولیدی کفش را در نظر بگیرید که قصد دارد یک نمونه جدید کفش طبی را روانه بازار کند. در استراتژی محتوای معرفی این نوع کفش باید علاوه بر مشخص کردن جامعه هدف، نوع محتوا، سبک تبلیغات و… مدت زمان فعالیت برای تولید محتوا (به عنوان مثال ۶ ماه برای تولید محتوای سایت، ۹ ماه فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و ۳ ماه فعالیت در محیط‌های آفلاین و تبلیغات محیطی) و همچنین میزان سودآوری آن (به عنوان مثال بعد از ۶ ماه رسیدن به فروش روزانه ۳۰ جفت کفش) مشخص شود. بنابراین در استراتژی محتوا یا بهتر است بگوییم استراتژیست محتوا وظیفه‌ی تدوین پلن تولید محتوا را برعهده دارد.

    • اما برنامه‌ریزی و تدوین تولید محتوا از کجا باید آغاز شده و به کجا ختم شود؟
    • چه محتوایی و چه سبک از محتوا مناسب بازاریابی محتوای ماست؟
    • چه فعالیت‌هایی را باید در مراحل تولید محتوا انجام داد؟
    • برای چه بخش از جامعه قرار است تولید محتوا کنیم؟

    تعریف استراتژی محتوا

    تعاریف بسیاری برای عبارت استراتژی محتوا وجود دارد و گاها این تعاریف را با مفهوم بازاریابی محتوا یکسان در نظر می‌گیرند. به همین دلیل بسیاری از استراتژیست‌های محتوا از عبارت “استراتژی بازاریابی محتوا” به جای استراتژی محتوا استفاده می‌کنند. اما به طور کلی می‌توان تعاریف زیر را برای استراتژی محتوا در نظر گرفت:

    • فرآیند تولید، توزیع، ذخیره و حذف یک محتوا که بر اساس یک برنامه تدوین شده برای یک جامعه هدف صورت گرفته باشد را استراتژی محتوا می‌گویند. در این تعریف باید بتوان در تمامی مراحل و طول عمر محتوا، با کمک معیارها و شاخص‌های عددی، میزان کارآمدی، موفقیت و سودآوری استراتژی محتوا را ارزیابی و مورد سنجش قرار داد.
    • با کمک استراتژی محتوا می‌توان تولید، طراحی و گردآوری یک محتوای کاربردی و مفید برای مخاطبان هدف را تهیه نمود. این تولید محتوا بر اساس یک تجربه‌ی از پیش مشخص شده خواهد بود.
    • از آنجایی که محتوا به هر شکل و نوعی که باشد باید در طول عمر خود مدیریت شود، هر برنامه‌ریزی که در راستای مدیریت محتوا (تولید، توسعه، ارائه، ارزیابی، به‌روزرسانی و حذف) صورت بگیرید، یک استراتژی محتوا نامیده خواهد شد.
    • استراتژی محتوا فرآیندی است که در آن تلاش می‌شود اطلاعات و محتوای مورد نیاز جامعه هدف را در تمامی محیط‌های در دسترس قرار دهد تا با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌سازی مخاطبان از محصول و برند، به درآمد اقتصادی و حتی اجتماعی دست یابد.

    دلایل استفاده از استراتژی محتوا

    در استراتژی محتوا، نخستین گام باید مشخص کردن اهداف باشد. با بررسی تعاریف بالا شاید شما هم متوجه شده‌اید که پیش از شروع فعالیت تولید محتوا، ابتدا باید برنامه‌ریزی دقیقی را پیاده‌سازی کرد. این برنامه‌ریزی باید به گونه‌ای باشد که بتوان در مراحل مختلف تولید محتوا با کمک شاخص‌های عددی میزان پیشرفت کار و نزدیک شدن به اهداف را مورد ارزیابی قرار داد. شاید مهم‌ترین بخش از استراتژی محتوا را بتوان اولویت‌بندی برای تولید محتوا دانست. موضوعی که بسیاری از گروه‌های تولیدکننده‌ی محتوا و دیجیتال‌مارکتینگ‌ها از آن غافل می‌شوند. به عنوان مثال در استراتژی محتوا فروش کفش‌های طبی پس از راه‌اندازی سایت فروشگاهی که اولویت نخست است، در ماه دوم باید اقدام به خرید تبلیغات بنری در فروشگاه‌‌های آنلاین کفش و پوشاک نمود. با این عملیات می‌توان علاوه بر آنالیز کارآمدی و محتوای سایت از منظر تعامل کاربری برای متقاعدسازی بازدیدکنندگان جهت خرید کفش، سرعت سودآوری و فروش را نیز افزایش داد. پس از برطرف نمودن ایرادات سایت جهت متقاعدسازی کاربران، می‌توان با در نظر گرفتن میزان نرخ تبدیل، از تبلیغات کلیکی گوگل نیز بهره برد. تبلیغات کلیکی گوگل یکی دیگر از مواردی‌ست که یک استراتژیست محتوایی باید بتواند به خوبی زمان و موقعیت استفاده از آن را تشخیص داده و افزایش سودآوری را ممکن سازد.

    ۶۶ درصد از موفق‌ترین و سودآورترین بازاریابی محتوایی در دنیا، از یک استراتژی محتوایی بهره‌مند بوده‌اند.

    بیشتر بخوانید: دوربین مداربسته هایک ویژن نمایندگی هایک ویژن

    مراحل انجام استراتژی محتوایی چیست؟

    احتمالا تا اینجای این مقاله درک خوبی از استراتژی محتوایی پیدا کرده باشید. اما احتمالا سوالی که در ذهن شما پیش آمده این است که:

    چگونه یک استراتژی محتوایی برای تولید محتوا و بازاریابی محتوا داشته باشیم؟

    پیش از آنکه به سوال شما پاسخ دهیم، باید نکته‌ی مهمی را عنوان نمود که استراتژی‌های محتوایی یا بهتر است بگوییم پلن‌های تولید محتوا برای کسب‌و‌کارهای مختلف، متفاوت است و به ندرت می‌توان دو استراتژی محتوای یکسان را حتی برای دو کسب‌و‌کار مشابه یافت و تدوین نمود. دلیل این امر نیز واضح است. چرا که در هر استراتژی اهداف با یکدیگر متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال در فروش کفش طبی هدف رسیدن به فروش روزانه ۳۰ جفت کفش پس از ۶ ماه بوده است. اما ممکن است یکی از رقبا علاوه بر رسیدن به این میزان فروش پس از ۶ ماه، زمان تولید محتوا و بازاریابی محتوای خود را افزایش داده تا به فعالیت برندسازی بپردازد. بنابراین استراتژی محتوایی رقیب باید علاوه بر افزایش فروش، فعالیت برندسازی را نیز شامل شود.

    مقاله مرتبط:
    الویت بندی ایده های محتوایی با استفاده از طوفان فکری

    حال به سراغ پاسخ سوال اصلی شما مبنی بر چگونگی داشتن یک استراتژی محتوایی خواهیم پرداخت:

    اهداف را پیش از شروع تولید محتوا، معین کنید.

    نیازی به تکرار نیست چرا که از ابتدا تا اینجای کار بارها در مورد اهمیت اهداف و تعیین آن‌ها پیش از شروع فعالیت بازاریابی محتوا توضیحاتی ارائه دادیم. اما برای تکمیل گفته‌ها باید افزود که در استراتژی محتوایی اهداف شما باید متناسب با نیاز مخاطبان هدف باشد. به عنوان مثال ممکن است در یک استارت‌آپ هدف از بازاریابی محتوایی در کوتاه مدت آشنایی جامعه هدف با برند باشد. یا ممکن است در یک فروشگاه محصولات کشاورزی یکی از اهداف در کنار فروش محصول، تعامل با مخاطبان و آگاهی‌سازی کاربران با محصولات و مکانیزم‌های جدید کشاورزی باشد. گاهی نیز ممکن است تنها هدف افزایش ترافیک سایت باشد. این مورد آخر بیشتر در سایت‌های خبرگزاری یا محتوا محور کاربرد دارد که در استراتژی محتوایی باید به آن نگاه ویژه‌ای داشت. از اهداف دیگری که می‌توان برای بازاریابی محتوا در نظر گرفت عبارتند از رهبری افکار عمومی یا افکار یک قشر خاص از جامعه، افزایش نرخ بازگشت سرمایه برای ایجاد درآمدزایی بیشتر در قبال هزینه‌های کمتر و در نهایت تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل و ایجاد مشتریان وفادار است. در مثال کفش نیز هدف کوتاه مدت ما آشنایی با محصول و برند محصول و در نهایت افزایش فروش خواهد بود.

    پرسونای مخاطبان را مشخص کنید.

    تعیین پرسونای مخاطبان ارتباط تنگاتنگی با مشخص نمودن اهداف در استراتژی محتوایی دارد. چرا که در این مرحله، هدف برطرف نمودن نیازها و دغدغه‌های مخاطبان است. به همین دلیل پیش از شروع بازاریابی محتوایی باید بتوان یک یا چند مورد پرسونای مخاطبان را برای استراتژی محتوایی تعیین نمود و متناسب با برطرف نمودن نیازهای آن‌ها اقدام به تولید محتوا به انواع مختلف در محیط‌های سودآور نمود. در تعیین پرسونای مخاطبان باید بتوانید یک الگو واقعی را با نزدیک‌ترین تشابه به مخاطبان واقعی طراحی کنید. به همین دلیل باید روی هر یک از پرسونا نام واقعی نیز بگذارید تا ارتباط گروه محتوایی شما برای تولید محتوا با آن واقعی‌تر شود. ساخت پرسونا در ابتدای کار و همچنین چالش‌های پیش‌رو این امکان را برای شما فراهم می‌سازد که سریع‌تر و دقیق‌تر به مشکلات واقف و پیروز شوید. این پرسونا باید نزدیک‌ترین علایق، شباهت فکری، نزدیکی احساسات و حتی ظاهری را با بخشی از جامعه هدف شما داشته باشد. در مثال فروش کفش طبی می‌توان چند مورد پرسونا را تعریف نمود:

    • اصغر یک فرد متاهل دارای سن ۳۰ تا ۴۵ سال است که شغل آرایشگری دارد و روزانه به مدت ۶ تا ۹ ساعت سرپا فعالیت می‌کند و از ایستادن طولانی مدت بیشتر اوقات گله‌مند است.
    • نازنین مادر ۲ کودک است که روزانه برای خرید خانه و سر زدن به اقوام، نزدیک به ۵ تا ۸ ساعت پیاده روی می‌کند و از داشتن کفش نامناسب همواره ناراضی است.
    • مصطفی با سن ۴۵ تا ۵۵ سال به علت داشتن درد در مفاصل به تجویز پزشک باید برای پیاده روی از کفش طبی استفاده کند.

    هرکدام از موارد بالا یک پرسونای مخاطبان در استراتژی محتوایی به حساب می‌آید که بخش خاصی از جامعه هدف را در برمی‌گیرد. به عنوان مثال اصغر نماینده‌ی تمام کسب‌و‌کارهایی است که در طول روز بین ۶ تا ۹ ساعت مجبور به سرپا ایستادن و حتی پیاده‌روی هستند. در این پرسونا کافی‌ست با تولید محتوا خطرات و ترس ایستادن طولانی مدت و پیاده‌روی با کفش نامناسب و غیرطبی را به شیوه‌های خلاقانه بیان نمود تا این بخش از جامعه بیش از هر وقت دیگر احتیاج به پوشیدن کفش طبی را احساس و با دیدن تبلیغ کفش طبی اقدام به تهیه و خرید آن کنند.

    مدل و پلن بازاریابی را مشخص کنید.

    کسب و کارها علاوه بر آنکه حوزه‌ی کاری‌شان با یکدیگر متفاوت است، اهداف مختلف را نیز دنبال می‌کنند. پیاده‌سازی استراتژی محتوایی فروش کفش طبی برای یک کسب و کار که در حوزه‌ی فروش محصولات ساختمانی فعالیت می‌کند بسیار متفاوت خواهد بود. مدل‌های مختلفی برای شروع فعالیت تولید محتوا وجود دارد که یک استراتژیست محتوایی باید بتواند برای هر کسب‌و‌کار بهترین و متناسب‌ترین مدل را انتخاب کند. شاید گمان کنید که این مدل‌ها باید حتما شامل مدل‌های بازاریابی آنلاین باشد. اما باید گفت در استراتژی محتوایی گاهی بازاریابی آفلاین مسیر شما را برای رسیدن به اهداف کوتاه‌تر و سودآورتر خواهد ساخت. به عنوان مثال در استراتژی فروش کفش طبی، با ارائه کاتالوگ‌های مربوط به فوائد استفاده از کفش طبی به فروشگاه‌های معتبر و بزرگ فروش کفش در سطح شهر و در معرض دید عموم قرار دادن این کاتالوگ‌ها، می‌توان میزان آشنایی جامعه هدف با محصول را افزایش داد. پس در انتخاب مدل بازاریابی بیشترین دقت را به خرج دهید.

    شروع فعالیت تولید محتوا

    تمامی مراحل بالا در استراتژی محتوا، ختم به شروع فعالیت تولید محتوا خواهد شد. پس از مشخص نمودن اهداف، پرسونای مخاطبان و در نتیجه انتخاب بهترین پلن و مدل‌های بازاریابی محتوا، باید اقدام به شروع فعالیت کنید. در این راستا باید همواره با بررسی و آنالیز داده‌های بدست آمده، میزان پیشرفت و موفقیت را تحلیل کرد و سنجید. همواره به یاد داشته باشید که در استراتژی محتوا، تولید محتوا نیز باید برای رفع نیازهای مخاطبان هدف باشد.

    دوباره به مثال فروش کفش طبی بازگردیم. برای تولید محتوا باید دانست که مخاطبان چه نیاز به خرید کفش طبی دارند؟ کجا و چه زمان باید تبلیغات کفش‌های طبی را مشاهده کنند؟ شاید سریع‌ترین و ساده‌ترین پاسخ، پیاده‌روی و کاهش درد مفاصل بعد از پیاده‌روی‌های طولانی باشد. بنابراین ارائه تبلیغات خلاقانه متنی و گرافیکی در محیط‌هایی که در آن جامعه هدف اقدام به پیاده‌روی می‌کند مانند پارک‌های بزرگ و مسیرهای پیاده‌روی هفتگی، یکی از پربازده‌ترین تبلیغات را برای شما به ارمغان خواهد آورد. اما از آنجایی که قصد داریم مثال فروش کفش طبی یک مثال کامل باشد، باید بگوییم در فضای آنلاین نیز سایت‌های پزشکی و به ویژه‌ سایت‌هایی که مرتبط با دردهای مفاصل باشد، گزینه‌ی خوبی برای خرید بنر تبلیغاتی و حتی کلیکی خواهد بود. فراموش نکنید که اولویت اول ما طراحی سایت برای فروش کفش بوده است. بنابراین در سایت نیز باید تولید محتوایی متناسب برای جامعه هدف داشت به گونه‌ای که جامعه هدف پس از جستجو در گوگل، با لینک سایت شما و عنوانی جذاب مواجه شود و متقاعد به کلیک کردن بر روی آن شود. این تولید محتوا باید پس از تحقیقات کلمه کلیدی پرکاربرد و پرفروش در حوزه کفش طبی صورت بگیرد. بنابراین تحقیق کلمه‌کلیدی نیز باید یکی دیگر از مهارت‌هایی باشد که یک استراتژیست محتوایی با آن کم و بیش آشنایی داشته باشد.

    چرا باید از استراتژی محتوا استفاده کرد؟

    اگر به شما که در زمینه‌ی تولید محتوا فعالیت می‌کنید گفته شود که ۷۲ درصد بازاریابان محتوایی دنیا معتقدند داشتن یک استراتژی محتوایی باعث افزایش تمرکز جهت تولید محتوا و همچنین کاهش زمان تلف شده در فرآیند بازاریابی محتوا می‌شود، بی‌شک متوجه می‌شوید که هر توضیح دیگری در مورد چرایی استفاده از استراتژی محتوایی هجو خواهد بود. اما این نکته را هرگز فراموش نکنید که در استراتژی محتوایی باید بهترین پلن و مدل را برای تولید محتوا انتخاب نمود. این پلن باید به‌گونه‌ای باشد که بتوان از رفتار مشتریان و مخاطبان داده‌های آماری و عددی مناسب را با کمترین خطا بدست آورد. چرا که در استراتژی محتوایی باید در بازده‌های مختلف زمانی همچون بازده ماهیانه، سه ماهه و حتی سالیانه میزان پیشرفت را به راحتی اندازه‌گیری نمود. همچنین این آمارها برای زمانی که به مشکل و چالشی روبرو می‌شوید و ایده‌های مختلفی برای عبور از این موانع ارائه می‌شود بسیار کارآمد خواهد بود.

    شهرنت شبکه اجتماعی خرید و فروش کالا و خدمات. شهرنت فروشگاهی به وسعت شهر شماست. در اپلیکیشن شهرنت شما می توانید با تولید محتوا و به ازای لایک و کامنت های دریافتی خود درآمد مستقیم ریالی داشته باشید.

    اپلیکیشن شهرنت اولین فروشگاه ساز در فضای اپلیکیشن است که همزمان با امکان فروشگاه ساز آنلاین برای همه کسب و کارها در کل ایران این امکان را برای شما ایجاد کرده است که بتوانید با ایجاد محتوای در فضای این اپلیکیشن به شکل مستقیم درآمد ریالی داشته باشید.

    استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی

    تعداد صفحات : -1

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 6024
  • کدهای اختصاصی